reklama

Strach z "blbosti"

Minulý týždeň sa ku mne vďaka nemenovanej sociálnej sieti dostalo video... Neskôr som sa dozvedela, že ide o trailer k nejakému super filmu. Mne to čo som videla bohužiaľ tak super neprišlo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Čau,aha čo som objavil, pozri si, je to dobré... Takúto, alebo podobnú správu s odkazom na youT už každý z nás určite dostal a nie raz. Mne sa to tiež stáva dosť často, takže som automaticky video spustila. Od začiatku mi bolo jasné, že to nebude zrovna "Disneyovka," no zvedavosť bola (ako je to u nás žien asi zvykom :)) príliš silná. Nechcem sem vešať odkazy (pravdepodobne by mi to ani neprešlo), tak aspoň v skratke...V úvode nič nezvyčajné, záber na manželskú posteľ, dvaja ľudia, pohoda... Druhý záber na ženu, klasika, zobudila sa uprostred noci a chce prebrať aj manžela... Tak do neho jednoducho párkrát "buchne..." V tom jej ale zrazu zazvoní mobil a na displeji sa jej zjaví tvár manžela, čiže okamih čistej hrôzy je tu... Ak mi on volá, kto leží vedľa v našej posteli??? A potom samozrejme záber na "prenádhernú" tváričku vykúkajúcu spod periny na opačnej strane postele s priblblým úškrnom... V tom momente obyčajne zaklapnem laptop, aby som to rozdýchala a tak som to samozrejme aj urobila. Keď mi prešli tie mierne infarktové stavy, samozrejme ako prvé som sa veľmi pekne poďakovala bratovi, že mi posiela podobné kraviny. A o takú polhodinku som si na to video už ani nespomenula.. Proste život ide ďalej, povinnosti, a pod. No večer, keď prídete domov z práce do prázdneho domu, ako na potvoru sa vám začnú tie obrazy v hlave premietať znovu a znovu, až kým vám z toho nepreskočí tak, že už ani neprejdete do kúpeľne. Teda... aspoň mne sa to stalo. A teraz už niekoľko dní kvôli tomu nemôžem zaspať v normálnu hodinu, všade tú potvoru vidím... Ja viem, že je to asi na rozum, ale fakt, že som takmer každú noc sama doma... a ešte aj susedia nad nami sa odsťahovali, takže celý dom je prázdny, no katastrofa... Paranoja ako vyšitá... Nemáte niekto podobnú skúsenosť? A ak áno, ako sa z toho môže človek dostať? Je to dosť otravné :) Vďaka K

Kaja Trokšiarová

Kaja Trokšiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý si len tak chodí po svete s otvorenými očami a <3... Snažím sa hľadať okolo seba to dobré, hoci je to niekedy dosť ťažké... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu