reklama

DEPKA s „veľkým D...“

Tak... a je to tu... obdobie, z ktorého sme si s kamarátmi ešte nedávno robili žarty. Hovorí sa „kašli na to, čo si o tebe myslia iní...“ a tiež „neporovnávaj svoj život s ostatnými...“ Ale... dá sa to vôbec?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Áno, žijem v zahraničí. Áno život je tu jednoduchší. Áno, minimálna mzda je vyššia. Ale určite to nie je o tom, že keď odídete z domu, a hlavne keď odídete do Anglicka, z ktorého je pomaly druhé malé Slovensko, tak ste „za vodou.“ Ale snažíme sa. Dokázali sme sa postaviť z tých lenivých zadkov a urobiť rozhodnutie, ktoré vôbec nie je jednoduché. Ako môj tatko stále prizvukuje:“Nikto ťa tam nenútil ísť,“ no ide o to že my sme sa „donútili“ sami. Donútili sme sa zmeniť svoj život, radikálne a v mnohých prípadoch nastálo. Možno sme proste v danej chvíli nenašli iné riešenie. A sme tu... Ja napríklad už niečo vyše 3 rokov (pričom pôvodný zámer bol 3 mesiace). Za ten čas som si zvykla, že v UK sa nikto nikam neponáhľa, že ľudia sa tu viac usmievajú, sú ústretovejší a vždy ochotní pomôcť. Často sa s vami pustí do reči človek, ktorého ste v živote nevideli, no pritom máte pocit, že je to váš dobrý priateľ. Každý a kdekoľvek je „love, sweatheart, mate...“ Milé, veselé, iné... A tu prichádza porblém. Problém v tom, že ja sa stále chcem vrátiť späť na Slovensko, (momentálne na to myslím veľmi intenzívne) no čím ďalej tým viac sa toho desím. Je jedno aké pracovné skúsenosti som tu za tie roky nadobudla, to nikoho asi doma zaujímať nebude. Takže... Začíname znova, od nuly... Druhá vec je, že dnešné Slovensko je o tom, ak chcete lepšiu (hlavne lepšie platenú) prácu, mali by ste sa orientovať v Bratislavskom kraji. To pre mňa znamená ďalšie sťahovanie. Moja mamka raz povedala:“No to máš ozaj jedno, či budeš tam, alebo tu v Bratislave, tak či tak to máš domov ešte ďaleko.“ A preto som teraz na vážkach. Je fakt, že tu mám priateľa, no sme spolu 3 roky a nejak významne (skôr vôbec) sme sa vo vzťahu nepohli. A potom sa človek presťahuje domov, kde každý bratranec je ženatý, každý kamarát má rodinu... Čistá depka J

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Tento „výlev“ berte ako moje PRE a PROTI v rozhodovaní, ktoré mi ovplyvní zvyšok života. Je toho proste moc a už som sa musela niekde „vyventilovať.“ A ospravedlňujem sa za tie úvodzovky, ale tak sa mi tam nejak hodili... 

Kaja Trokšiarová

Kaja Trokšiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý si len tak chodí po svete s otvorenými očami a <3... Snažím sa hľadať okolo seba to dobré, hoci je to niekedy dosť ťažké... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu