reklama

My future?

Takto...mám 24 rokov, za sebou nejaké to obdobie strávené v školských laviciach, ktoré mi zatiaľ neprinieslo žiadne hmatateľné výsledky v podobe diplomu (možno tak o 2 roky...), čo sa týka pracovných skúseností, prešla som si kadečím, od brigádničky v bagetárni až po floor manager-ku v banke, momentálne v cudzej krajine s cudzími ľuďmi zbieram nové skúsenosti a dúfam, že konečne nájdem samu seba, aby som konečne zistila, čo ďalej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dostala som šancu. Takú istú ako všetci, ktorí sa narodili na tomto svete. Viem, že tu nie som náhodou, mám isté poslanie, ktoré však najprv musím odhaliť :) Možno je smutné, že som to ešte stále nedokázala, ale...Je to neskutočne ťažké. Ako veriaci človek totiž nepozerám len na to, čo by ma bavilo, čo by som chcela robiť...Kladiem si aj otázku, ktorá práca je môjmu srdcu najbližšia, ktorá bude tou správnou voľbou. Ľudí v dnešnom materialistickom svete totiž väčšinou zaujíma najmä to, koľko môžu v tej danej pozícii zarobiť, čo je samozrejme dôležitá informácia, najmä ak je to človek, ktorý má rodinu a potrebuje sa o ňu postarať. Ja sa v prvom rade musím postarať sama o seba. Viem, že mi k šťastiu stačí málo, no nikdy som ešte nebola úplne nezávislá. Vždy tu sú (a dúfam že vždy budú) moji skvelí rodičia, na ktorých sa môžem obrátiť s akýmkoľvek problémom. No, chcela by som konečne byť samostatná. Keď som bola malá, na otázku, „Čím by som chcela byť, keď vyrastiem" som mala vždy jasnú odpoveď. Keby ste sa ma na to opýtali dnes...Už v tom tak jasno nemám. Človek sa vekom mení, mne sa napríklad stalo, že hoci ešte na strednej škole som dejepis z duše neznášala, teraz je história pre mňa to naj. Nr. 1 pre mňa vždy bola a bude hudba, no hra na flautu, gitaru, či spev, nič z toho nemôžem vykonávať na profesionálnej úrovni. Milujem prácu s detičkami, no určite nechcem byť učiteľka (koniec koncov, študovať pedagogiku som nikdy nemala v úmysle). Za posledných pár rokov sa radikálne zmenil môj pohľad na okolitý svet. „Zaľúbila" som sa do umenia (chvalabohu, keďže som študentka kulturológie), začala som s veľkou radosťou navštevovať galérie, múzeá, knižnice a pod. zariadenia, v ktorých som kedysi exkurzie len v tichosti pretrpela. Začala som sa viac zaujímať o dejiny umenia, či históriu ako takú. Praxovala som v rádiu, čo ma neskutočne bavilo a dokonca ma vďaka tejto skúsenosti začali baviť správy, publicistické relácie, politika a pod. Je to hrozne veľa vecí... No, neviem sa k ničomu prikloniť. Od mojej 16ky hrozne rada a veľa píšem, dokonca som sa prihlásila na žurnalistiku, no nevzali ma...Možno si to práve týmto spôsobom nejak kompenzujem. Mám pocit, že nedokončím nič, do čoho sa pustím...Myslím, že moja budúcnosť je neistá, presne tak, ako ja sama...Možno mi čas strávený tu ďaleko od všetkého a všetkých pomôže správne sa rozhodnúť...Bolo by na čase :)

Kaja Trokšiarová

Kaja Trokšiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý si len tak chodí po svete s otvorenými očami a <3... Snažím sa hľadať okolo seba to dobré, hoci je to niekedy dosť ťažké... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu